Herkenbaar?
Je werkt hard, maar…
anderen weten niet precies wat je doet, je krijgt onbegrijpelijke vragen, initiatieven die je neemt worden niet serieus genomen, je (interne) imago werkt je tegen, je wordt te laat betrokken bij zaken of ze huren zelfs een extern bureau in voor klussen die bij jou horen. Om gek van te worden!
“Wat ik lastig vind, is dat het soms lijkt alsof ik niet besta: alsof ik onzichtbaar ben binnen de organisatie. Ze hebben vaak geen idee wat er bij ons ’te halen’ is en wat ik voor ze kan betekenen. Ik heb te maken met mensen die mijn vak niet kennen maar wel de besluiten nemen. En als ze het wel begrijpen en zien, heb ik het gevoel dat mijn specialisme niet echt op waarde wordt geschat. Voor mij is het lastig om de mensen te overtuigen van het belang, het nut en de meerwaarde van mijn vak. De kosten zijn altijd duidelijk, maar de baten zijn niet altijd heel tastbaar te maken.”
hoe zorg je er nou voor dat ze jouw waarde beter ervaren?
Dat je meer in de belangstelling komt te staan?
Dat je gevraagd wordt voor mooie opdrachten?
Dat je kan laten zien wat je waard bent?
Kortom: hoe beïnvloed je je omgeving?
Hoe profileer en promoot je jouw waarde en jezelf?
Hoe maak je duidelijk dat wat jij doet echt de moeite waard is?
Je leert het allemaal in de tweedaagse cursus StorySelling voor Informatieprofessionals.
Speciaal voor gedreven informatieprofessionals en teams in de informatiesector die willen leren hoe je ‘de wereld’ voor eens en altijd duidelijk kunt maken waarom wat je doet de moeite waard is.
In twee dagen maak je een kort, krachtig en persoonlijk verhaal dat anderen overtuigt van jouw waarde, én je leert de technieken om jouw verhaal overtuigend te brengen.
Mimoun Oaissa
Meer informatie en aanmelden
Op de website “StorySelling voor Informatieprofessionals” kun je meer informatie vinden.
In september 2016 geven we de cursus met open inschrijving.
In-company is altijd mogelijk.
* Mimoun Oaissa is als acteur en filmmaker onder meer bekend van Overspel en De Marathon, Shouf Shouf Habibi en Het Schnitzelparadijs. Parallel aan zijn acteercarrière doet hij onderzoek naar storytelling en overtuigingskracht en helpt hij mensen en organisaties bij het vinden, vormgeven en vertellen van hun verhaal. Hij is gefascineerd door het ‘informatievak’ en draagt het een warm hart toe.